Tuesday, July 28, 2009

tagged again from misz najwae
rjen sket r nk wut ble tym2 holz nih..pheww~


1) Bekas kekasih saya
him.him???ade ek??hwahaha..

2) Saya sedang mendengar
knock knock-besh lagu nih

3) Mungkin saya patut–
bwat sumthing y lbey bpekdah..dr dok lyn tenet je..haha

4) Saya suka–

macam2..xlarat kot nk list sume..huu..be consider cayh~

5) Sahabat-sahabat saya–

sume ngah bcuti..epy holz korunk~~hek3..

6) Saya tak faham–
asal le ktrg kna blik...ptutnye kna kuarntin n evryone should undrgo screening for h1n1 1st b4 going back home..siyesly not agree~~


7) Saya kehilangan–

ape?no idea.tett.

8) Ramai yang berkata–

berkata2 ttg h1n1..hisy.diz tiny creature juz creating havoc le.huh~

9) Cinta itu adalah–
cinta.cinta.cinta.no.comment.k

10) Di suatu tempat, seseorang sedang–
merindui ku gle2..haha..gle prsn.

11) Saya akan cuba–
ingt evrything i learned during 1st yr..hope so..rjen stdy ye cik fara~

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud–
till the ends of my lyf.huh..a bit melmpau ek?

13) Telefon bimbit saya–

alwitz next to me.hp.is.a.must.

14) Bila saya terjaga–

sy bsyukur.kerna ade lg ari esok utk ku..hek3..poyo~

15) Saya paling meluat–

ni ag stu.byk mnde sbnanye.but plz.xmo cte lbey2 kt cni.

16) Pesta/parti adalah–

havoc place.besh jgak.tp lbey kpd lagha.avoid it yesh~

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui
itu.comel sgt.xtaw haiwan pe.tp byk bulu.kaler choc.

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah–
teenager age le..

19) Hari ini–
my 1st day of h1n1 holz..haha..6 days more left

20) Malam ini saya akan–
study.esk ade assessmnt.heh.delay maa..so cncel stdy..kui3..tgk boys over flower for sure.

21) Esok pula saya akan–

bwat mnde y sme..owh tidak!!

22) Saya betul-betul inginkan–
handbag Guess y ak usha tue..sp nk bg??sile2 jgn mlu nk bg ek.haha

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini–
nothing change..huhu


24) Pusat membeli-belah atau arked permainan-

shopping mall of course~

25) Makanan Barat atau Jepun?–

barat le.xske sgt jpun2 nih.

26) Bilik yang terang atau gelap?–
Dua2 bley.tp prefer terang

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang–
xpasal je nt..word tu fifa~~


29) Siapa yang ingin anda tag?
my bloglists ag.
haha.nseb korunk.
n also YOU.
tlg wat ek.

0 Love hearts:

Post a Comment