Monday, March 7, 2011

suda pandai ke??


kadang-kadang aku rase aku ni buta IT gak.
haha.mengong.
ye ar weh.tak belaja memane pon.
pandai-pandai le godek sane la,godek sini la.
tak kisah.janji aku pandai.

dan sebenarnye,
aku nak cakap aku da pandai wat screenshot.
damn.jangan gelakkan aku.
aku budak baru belajar.sob sob.
maybe ade antare korang pon macam aku?
kan-kan?
takde le aku rase aku sorang je abnormal.tett...

step die senang je.
ko tekan command+shift+3.
yeah.berjaye ok!!
suke-suke.
selame ni buat muke pelik camne la leh amek
segala benda yang terpampang kat laptop ni ngan cantekk!

that's all nak cakap.
kesian aku kan.
sebab aku baru tawu.


meh sini,aku capture sket..


p/s: tulang belakang aku sakit.uhuhu.gara-gara berdiri 6 jam dalam OT.
nampak gaye cam tak layak kan jadi surgeon :(



4 Love hearts:

Ir.Ladybird said...

ko pakai mac eh? tade PrtSc eh? -____-"

fArAzAtIeY said...

PrtSc?haha..xde le..tu le..ak pnink cne nk wt..usha2 belog org tjmpe.yeay.suke gile.lalala~

Ir.Ladybird said...

gud job! hahaa....
nnti aku gune mac ley carik cane nk prntscrn kat cni.... :D :D :D

fArAzAtIeY said...

woo...nk tka mac ke faiqa?hehe..bli2~~

Post a Comment